Praktisk info

Vi anbefaler, at du bestiller ikke-akutte tider og fornyer dine recepter fra selvbetjeningsmodulet på hjemmesiden.
Du kan spare meget tid, hvis du foretager tidsbestilling, receptfornyelser og får svar på foretagne undersøgelser eller andre kortere spørgsmål til læger og sygeplejersker ved at benytte e-kommunikation via online modulet på denne hjemmeside. Det er nemt og kan foregå på alle tider af døgnet. Tryk på “Selvbetjening” i panelet til venstre.
Hvis du er ny patient, er du nødt til at kontakte klinikken, før du kan komme igang med at bruge den elektroniske patientadgang via hjemmesiden.
Det er vigtigt, at alle familiemedlemmer tilmeldt praksis hver især oprettes til e-kommunikation.
Vores almindelige telefon er åben i tidsrummet 9.00 og 12.00.  I dette tidsrum kan du også få oplyst resultatet af rutineprøver og undersøgelser, hvis du har en aftale med praksis om at ringe herom, men også her anbefaler vi, at du så vidt muligt henvender dig elektronisk via selvbetjeningsmodulet på hjemmesiden.

Mellem kl. 8.00 og 9.00 er telefonen åben for aftaler om akutte konsultationer samme dag og for lægesamtaler.
Mellem kl 12.00 til 16.00 er telefonen kun åben for akutte henvendelser.

Konsultation foregår altid efter aftale. Ved ankomst bedes du registrere dig ved vores ankomstterminal, inden du tager plads i venteværelset. Du skal altid medbringe dit sundhedskort , når du skal til lægen. Hvis du har mistet dit sundhedskort, eller det er gået i stykker, skal du henvende dig hos din kommune for at få det erstattet.